• Procedure overschrijving

Inschrijven / Overschrijven naar V.V. Rockanje

Wil je lid worden van Rockanje, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Schrijf je online in via de website.

Overschrijven van V.V. Rockanje naar een andere vereniging

Wanneer je over wil schrijven naar een andere vereniging, dan is het aanmelden van belang bij de andere vereniging, de uiterlijke datum voor de A-categorie spelers is 15 juni. Meld je dan ook z.s.m. om zeker te zijn dat je op tijd bent.

Spelers die overschrijving aanvragen worden door v.v. Rockanje op een financiële blokkade gezet, als duidelijk is dat de contributie volledig is voldaan en alle eigendommen van v.v. Rockanje zijn ingeleverd zal deze blokkade worden opgeheven.

Naast het aanmelden bij de nieuwe vereniging is het noodzakelijk om je af te melden bij V.V. Rockanje via onderstaande want het lidmaatschap eindigt niet automatisch bij een overschrijving, je blijft dan rustend lid (geen spelactiviteit). Afmelden kan bij ledenadministratie@vvrockanje.nl, je ontvangt een bevestiging van uitschrijving.

Uitschrijven

Ga je stoppen met voetbal, meld dit dan ook via ledenadministratie@vvrockanje.nl. Doe dit voor 1 juli anders zijn er al kosten gemaakt voor je lidmaatschap en ben je conform onze reglementen verplicht om de volledige contributie van het nieuwe seizoen te voldoen.