• Met opgeheven hoofd van het veld!!

• Dat we in een zware competitie terecht waren gekomen wisten we al…. Hebben toch al best wat “kansloze” wedstrijden achter de rug.
    Toch zagen we de afgelopen al verbeterpuntjes en bleven de jongens vertrouwen hebben in de trainers. Bas, Kevin en ondergetekende weten inmiddels hoe het voelt in Ronald Koeman’s schoenen te staan ;-).
    Na wat externe hulp afgelopen week met een leuke clinic van Go Soccer school Hellevoetsluis, en het aanhalen van onze nieuwe trainer/stagiair Youri was afgelopen zaterdag duidelijk te zien dat we de weg omhoog hebben gevonden.
    Wat een mooie wedstrijd was het. Weliswaar nog niet gewonnen van de tegenstander maar wel onszelf overwonnen.
    Mooie combinaties, goed veld en positie-spel en geweldige assists van o.a. Todz (als keeper) Nout vanuit een uittrap en Daniël, na een magistrale kapbeweging, was het alle ballen op Wessel, die 5 van de 5 doelpunten heeft gemaakt. (Goede schaduw-spits bij afwezigheid van Niels;-)
    Vooral in de 2e helft stond onze verdediging als een huis. Met Koen, Nout, Daniël en Wessel afwisselend in de verdediging, het controlerende middenveld met Quinn en Jerray en als diepe spits Stijn ging het supergoed. En ook dankzij onze geweldige keeper Todz, die weer een paar prachtige reddingen verrichtte!

Al met al onze beste wedstrijd van dit seizoen en 3 trotse trainers!!

Kijken of we as zaterdag tegen Hellevoetsluis in de buurt van een gelijkspel of overwinning kunnen komen!!