• Kampioenuhhh!!!

• Vandaag was het zover.....de finale!!
    De laatste wedstrijd van de regiocup 2021 na een reeks van louter overwinningen.
    De heren liepen al dagen te speculeren over de laatste wedstrijd van het seizoen.
    Als we winnen......de beker.........platte kar over het dorp........alles kwam voorbij.
    Maar zoals Johan Cruijf weleens heeft gezegd; de wedstrijd is pas gespeeld als het laatste fluitsignaal heeft geklonken!
    Een wijze uitspraak bleek ook weer vanavond!
    Nog even een korte team-bespreking in de kleedkamer voor de wedstrijd, en gelukkig weer met heeeeeeeeeel veel publiek langs de lijn waren de jongens er klaar voor.
    Om 18.30u werd er afgetrapt onder de leiding van scheidsrechter Jordy Naaktgeboren.
    Het duurde niet lang of de verlossende voorsprong stond op het bord. Quinn had waarschijnlijk 2 borden macaroni opgegenten voor de wedstrijd want hij was niet te stoppen in de 1e helft.
    1-0 Quinn van Wijk
    2-0 Quinn van Wijk
    3-0 eigen doelpunt ovv na goed druk zetten van alle Rockanjers!
    4-0 Quinn van Wijk
    Als een echte aanvoerder nam hij zijn team met een zuivere Hattrick op sleeptouw!
    Onze doelpunten-machines Niels en Wessel waren vandaag waarschijnlijk onder de indruk van het publiek en schoten net niet met scherp , maar zorgden met z'n 2-en wel voor veel dreiging en maakten het OVV goed lastig in de opbouw.

Na rust kwam OVV wat meer op stoom en mocht onze 2e helft-keeper Nout, flink aan de bak. Daniël mocht met Jerray de deur achterin dicht houden zodat de RegioCup langzaam onze kant oprolde.
    na de 4-1 gaf Wessel een prachtige pass van achteruit en nam Todz de bal aan, draaide een pirouette en scoorde in de korte hoek. Todz vierde zijn doelpunt met een \"Depaytje\" (vingers in z'n oren ;-) 5-1

Vanaf dat moment was het toch wel zeker......of......toch..niet......?

De 5-2 viel vrij snel.......5-3......ohoh..? Toch nog maar ff onze stem verheffen en de jongens aanmoedigen en op hun plek zetten. Gelukkig hadden we vandaag ook de steun van ons publiek!!
    We schakelden snel nog even van een 2-2-2 opstelling naar een 4-2-0 om de overwinning over de streep te trekken.

Samen Sterk!!!!
    Todz, Nout, Daniël, Koen, Jerray, Wessel, Nies, Stijn, en de held van vandaag; aanvoerder Quinn; hebben het fantastisch gedaan!!!

ECHTE KAMPIOENEN!!! ROCKANJERS!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd jongens!!!!!

(ennuh trainers Bas en Jeroen; jullie ook gefeliciteerd he ;-)